Ware luxe



Ziet je de "Kleene My" op de tas? Ken je de verhalen van Tove Jansson?
De tas is een van de cadeaus de ik op mijn verjaardag laat in December gekregen heb.
Je bent echt een deel van ons gezin als je een "Mumin"- beker van mij ontvangt - dat is zo goed (of beter) dan een gouden medaille.
Als de tas ideaal voor mijn Macbook is, ben ik donderdag met haar naar de Freie Universität Berlijn gegaan.
De reacties waren adembenemend.
Ik heb het hier over "coolness", nonchalance - we weeten al dat  jongelui "cool" zijn.
Japans vooral.
Zo was ik echt verrast dat een Japans studente op mijn tas kijkt en roept: "Ah! De Kleene My!"
En laater gild een andere studente al over de binnenplaats:
"Wow! De Kleene My! Wat fijn! Ik hou van haar zo erg - dank je wel! You have made my day!!!"
Ik ben helemaal zeker, dat ze dat niet zal zeggen als ik met een Louis Vuitton tas opgekomen was.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wie ben ik?

De vergankelijkheid van de mode