Wie ben ik?


Nou, deze vraag hebben zich veel grootere denkers dan mij afgevraagd.

Op de foto boven, (de een prachtig Nederlander gemaakt heeft), kunt je zien dat ik in Berlijn woon.
Ik denk dat ik wilskracht heb:  met veertien heb ik in mijn dagboek geschreven: "Berlijn is de stad waar ik wil oud worden." (Daar zat ik nog in Bremen, waar ik vandaan kom - en ik heb erg veel verhuisd, 17 keer, om naar Berlijn te komen, en echt oud ben ik nog niet - denk ik - maar vraag een puber, en hij zegt: "oeroud" - en de man in het bejaardenhuis zegt: "veel te jong" - spijt hebbend, hoop ik).
Ik schrijf boeken (de zich goed verkopen) en verhaal voor uitgevers van Engels te Duits.
In de herfst van 2017 heb ik begonnen het Nederlands te leren.

Wil je me helpen en mijn Nederlands corrigeren? 

Toe maar - alsjeblieft!!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Ware luxe

De vergankelijkheid van de mode